czwartek, 24 listopada 2011

retrospektywa samochodowa

Kolejne zdjęcia z wakacji (z powodu braku czasu nie mam kiedy robić zdjęć, poza tym czekam na wyniki sesji zdjęciowej, którą miałam na początku listopada).

Bardzo miło spędzony dzień na Zlocie Gwiażdzistym. Ubrana byłam adekwatnie - stylizacja około XX-wieczne retro. Nie jestem specjalistką od XX wieku, starałam się celować w lata 50. w Polsce, ale oczywiście to tylko inspiracja, a nie cytat.

Powiem szczerze, że jednak zdecydowanie wolę spódnice do ziemi, czuję się w nich bardziej swojsko. Ale  jestem również zwolennikiem ubioru adekwatnego do sytuacji. A ponieważ nie spodziewałam się nawału samochodów XIX wiecznych, więc wybrałam taki quasi PRL ;)

I z góry przepraszam za obiekty w tle - nie dało się inaczej zrobić zdjęć, gdyż impreza odbywała się w takiej a nie innej lokalizacji.





bluzka - ciuchobranie
sweterek - new look
spódnica, rękawiczki, pasek - po babci
buty - salamander (vintage)
kolczyki - Lianti (allegro.pl)
torebka - sh
rajstopy - calzedonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz