niedziela, 1 stycznia 2012

zdjęcia uchwycone w ruchu

      U wszystkich dzisiaj kreacje sylwestrowe, ale u mnie nie, gdyż w ferworze wyjazdu, ubierania, makijażu, zapomniałam zrobić zdjęcia! Strasznie sobie pluję w brodę, bo sylwester był "Cygańskie klimaty" a ja nie uwieczniłam mojego stroju :(
      Niemniej, wszystkim życzę szczęśliwego Nowego Roku!
      Dzisiejsze zdjęcia są outfitem sprzed jakiegoś czasu (ale dość aktualnym). Niedawno pisałam o mojej fazie na kolor szmaragdowy - oto on! Zdjęcia są trochę rozmazane, gdyż zależało nam na uchwyceniu ruchu spódnicy w kadrze.
      Wnętrze - Sienna Gallery





zielona spódnica - Alma Mater (sh)
czarna spódnica - Fallka Oldfashion Design
bluzka - Hennes
wisiorek - allegro
bransoletka - z domu
kolczyki - ciuchobranie

3 komentarze:

  1. Przecudnie to wszystko zestawiłaś. Spódnica boska! Dziękuję za odwiedziny i życzenia. Tobie również życzę jak najlepszego i jak najbardziej twórczego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica! :O Bardzo ładnie to wszystko razem wygląda :)
    Zapraszam do siebie - www.hayamichan.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieziemska spódnica,uwielbiam taki styl:)

    OdpowiedzUsuń